søndag 29. november 2009

Like lenge mellom hver gang!!

Må bli flinkere til og skrive om jeg skal klare og ha en blogg kjenner jeg! hehe

Siden sist har jeg lært kjempe mye på jobb.. Spør ikke liek mye som før og det er utrolig deilig. Og veterinærene sier de kan bruke meg mye og at jeg er en kjempe flink og smart dame.. hehe Det var koslig og høre. Var jo ikke akkurat 1ern i klassen..
Når jeg skulle sette i vendeflon fikk jeg den inn på første forsøk:D og klarte det like bra andre gang:D:D

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal til London med Lena:D:D Gleder meg alvorlig mye til og komme tilbake til mitt 2. hjem:D Og vise Lena hvor jeg har bodd.. Hun har jo aldri vært i London så det blir moro:P Gruer meg bare til og finne huset til Stina mitt på natta:S Har jo aldri vært der siden hun har flytta til en annen del av London enn Kingston:S Men går sikkert bra med hjemmelaget kart fra Stina og bilder av huset.. hehe

Når jeg kommer hjem fra London er det bare 6 dager til jeg reiser til Danmark.. :D det blir morsomt. Skal reise med to andre jenter, og vi drar fra Larvik den 9 og overnatter på et hotell i Hirtshals så kjører vi til Kolding dagen etter..
Jeg lurer så på hvem jeg skal dele rom med... Det blir spennende. :P

Den siste mnd har jeg jobbet så mye at jeg har begynt og kalde klinikken for hjemme.. Haha..
Veldig mye og gjøre disse høst mnd, men det er da det er moro og jobbe for er da jeg lærer mest. =)

Så var vi jo i Praha med jobbe.:D For en tur, var så mye og see:D Vi dro på en restaurant og spise på lørdagen og det var den beste maten jeg har smakt nesten.. Uytrolig godt, kan reise til Praha bare for og spise der:P Etter vi hadde spist dro 3 av oss ut på byen. Vi dro på et utested som var i 6 etasjer og forskjellige temaer i hver etasje:D Utrolig morsomt. Vi endte opp i 80tals etasjen:P hehe Og det var en stripper på det første utestedet vi dro innom.. OG hun var flyvertinnen vår.. haha da vi så det lo vi godt. For et sammen treff..

her er noen bilder fra praha:
'
Nå har jeg begynt og sy en del igjen:D Syr en kjole til min kusine som jeg tror blir ganske bra(bortsett fra nødløsing på fòret). Sydd meg selv en dress bukse:P
Så når jeg er hjemme fra Danmark skal jeg sy meg en ny sommer kjole (en lang tube kjole) =)

Og i dag er det første søndag i advent:D Ikke lenge til jul, satt og pakka inn gaver i stad og fikk litt julestemning, men jeg syns snøen må komme snart ellers tror jeg ikke jeg får masse julestemning i år:S Må hvertfall bli litt rim rundt om kring!!! hehe

Men jobb kl 8 i morgen så får prøve og skrive igjen snart! :D
God natt

Ingen kommentarer: