søndag 5. april 2009

Norsk påske :D

Da skriver jeg innlegg for 2.gang siden det første sletta seg!!! IRITERENDE..
Nå har jeg vært hjemme i litt over en uke. :D Påska i norge er herlig:P
Da jeg kom hjem snødde det mye men nå har det meste smelta. det er mye igjen men langt ifra så mye det var da jeg kom hjem:P

På onsdag ble lille lycke født 3334g og 49cm lang:D Endelig kom det lille nurket:P Gratulerer til Camilla og Espen<3>

På fredagen dro vi innom sykehuset på besøk igjen før vi tok turen hjem.. Da hadde lycke fått på seg egne klær. Hun var så søt der hun lå på fanget til mamma og sov igjen:P hehe

I helja har jeg tenkt mye på fremtiden. Tenkte jeg skulle søke studie for å jobbe med spebarn og barsel, men det viser seg og være vanskelig siden jeg må ha gått helse og sosial på vgs først.. Jeg tar ikke vgs omigjen dte er uaktuelt.. så da satser jeg heller å dyrepleie kanksje.. Håper jeg ikke forandrer mening igjen når jeg er tebake i england.. Jeg tror ikke design er noe for meg.. Heller modelør enn design.. Så kan jeg sy og ikke tegne.. Så da søker jeg på litt av hvert... Men dyr hadde vært kjekt og moro og jobbe med:D Hadde jeg kommer inn i oslo kunne jeg tatt 2året i australia i tilegg:D perfekt, men jeg kommer nok ikke inn:(

I morgen skal jeg søke lån i banken så jeg kan ta laser opperasjon i england i juni før jeg drar hjem:P Det hadde vært perfekt og låne vil bare ligge på 10tusen kr i stede for 30tusen slik det ville ligget på i norge:P
Så skal jeg søke praksis plasser på dyreklinikker i området=)

På tirsdag skal jeg søke sommerjobber og ta en tur til sverige:D

Så onsdag skal jeg slappe av før jeg drar til england igjen:( buhuuu.. Men heldigvis begynner jeg ikke på skolen før 19 april da:D

Ingen kommentarer: