torsdag 26. mars 2009

Hjem i morgen:D

I dag trudde jeg ble en stressende dag, men egentlig ikke.. Tegnet 3 illustrasjoner som ser ut som en fra barnehagen har gjort det.. menmen så vasket klær og rom. så har jeg pakket:P
Så dro jeg på cheerleading trening:) Rommet vårt har vist noen andre fått! utrolig iriterende! Men vi satt og ventet vi i to timer så vi kunne få 30minutters trening.. haha Vi forandret litt å rutinen, på begynnelsen skal jeg gjøre enda enda en stift heelt foran:D Det blir artig også en midt inni =) Så får jeg vist meg frem litt mer:) neida, haha

SÅ nå sitter jeg her og lurer på hvorfor det gnager slik i magen min.. Har bare spist frokost og litt kjips, men føler ikke jeg er sulten og det er ganske seint.. har en pai jeg skulle ha te middag men det ble aldri noe av.. Så hvorfor denne smerten.. Jeje den går vell bort.. hehe
Have a save trip Kine sier jeg til meg selv og smiler:) hahaha :P

Ingen kommentarer: