torsdag 5. mars 2009

Hei gå inn på denne siden og se om dere er unge nok til å høre lyden.. Om du er usikker på om du hørern eller ikke så skal jeg si du hørern om du gjør det, Den skjærer i ørene :S Im still young:P

Train Horns

Det nye prosjektet er mye gøyere enn det andre, hvertfall foreløpig. Skal lage en enkel bukse fra en bukse, så en toal av den nye buksa så samme buksa igjen i et utvalgt stoff.. Så tegne 100 skisser, har tegner 35 får nok 50 i løpet av dagen:)

Nå er det 3 uker til jeg skal hjem:D:D Blir deilig med 3 uker ferie selvom 1,5 av dem er hjemme og resten i England, ferie skal det bli:) så er det bare litt over en mnd igjen så skal jeg ha sommerferie:D Detta går fort dere.. Har søkt på en skole i perth nå.. Holder på med en i Melbourne. Men den jeg aller mest ville på er et år ekstra pluss at de skulle ha 300kr for at de skulle lese søknaden min så vet ikke om jeg gidder det akkurat. hva syns dere?

Klem<3

Created by Train Horns

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hæ?? Skulle de ha 300,- for å behnalde søknaden din? Hehehe... Ok, den var ny! Vel, Perth er en kjempefin by. Litt mindre enn Melbourne. Bestevenninnen til Eira bor der og kommer med all sannsynlighet til å bli der resten av livet. Også er det varmt der "hele" tiden;) Likte meg veldig godt der... Jo, også er det mange scandinavere der.

Kine sa...

Ja den var ny for meg å:S Har sett bilder av skolen og av perth alt der veldig fint ut:) Håper bare de jobber slik på skolen at de ikke forveneter jobbing i heljene.. her forventer de at vi er på skolen 24:7 lørdag og søndag, hvis ikke jobbe hjemme.. Blir så sliten... Så håper jeg kommer inn bare :P Hvordan går dte med dere?:D