søndag 15. mars 2009

SOMMER:D

I dag er sommern her..Sikkert over 20 grader.. Gikk i tights og t-skjorte.. :D Deilig. etter treningen kl 10-12 la vi oss på gresset det var så deilig.. Men etterhvert kom det mange dyr, hadde en stooor edderkopp på meg så da gikk vi inn... hehe Må dusje snart før fremføringen i kveld.. I stad på trening ble det klart at jeg skal ta stift forann, men jeg er vandt med og ha fart fra tumblingen når jeg gjør stift men her skal jeg klare det på et skritt:S Det er en utfordring så håper jeg får det til selvom jeg er sliten:P hehe Jeg har tatt litt flere bilder av blomster jeg vil dele med dere:D

2 kommentarer:

Camilla sa...

Det ser helt nyyyydelig ut. Send dette været hjemover til oss er du grei;)Lykke lykke til i kveld!

Hilde sa...

Enig med Camilla :)
Ha en fin uke. klem