mandag 23. mars 2009

British open cheerleading competition 2009 in Nottingham:D



På fredag kl 6 dro vi for å trene en time for så og sette snuta mot nottingham og holliday inn. På bussen var det bra stemning vi sang og hadde det gøy:DPatricia, tonje og jeg sov på rom.. Den første natta sov jeg nesten ikke noe.. Delte dobbelseng med tonje som tok en del plass i senga og patricia snorka:S Brukte den gamle metoden vi brukte på pappa da hege og jeg var små, plystring:P Det funka.. 2.natta sov jeg som en stein heldigvis:D


Lørdag morgen dro vi til arenaen kl halv 9 på mårran. Trøtte alle mann.. hehe Vi så på all slags cheerleading men den type vi driver med er aller morsomst å se på:) Så skulle vi gjøre oss klare flotte og fine:D Digger drakta:P Så ned til oppvarmings rommet:P Der øvde vi på matter og på tumbling gulvet vi fremfører forran dommerne er en stoor tømbling og det var digg, mye bedre:) Da vi trena før vi gikk på surra alle med plassene så trudde det skulle bli en stor fiasko MEN vi klarte det kjempe bra og her kan dere se rutinen:D http://www.youtube.com/watch?v=k7bwaXMuGQk oppfordrer alle te å ta en titt:P Neste rutine hvor enn jeg er i verden skal jeg ta flikk flakk !! Mål for året.. Vil helst gå på dette laget da:PSå halv 8 etter at alle 3 lagene hadde opptrådd dro vi til hotellet og spiste middag der og la oss rett i seng..


Søndag morgen dro vi samme tid til arenaen:)Da dro jeg og noen andre jenter til byen for å finne primark. Vi fant den til slutt.. hehe den var stoor og fin..:P Kjøpte meg en bikini:P også dro vi på cookie house der selger de milkshake laget av alt mulig godteri og sjokolade.. jeg tok oreo milkshake:D NAAM Så klare for å gjøre oss fine og flotte igjen:D Med drakt og gull glitrete øyne og stoor sløyfe i håret:D Denne dagen gikk alt myye bedre og vi fikk godteri før vi gikk på så vi ikke skulle besvime( nemlig ei fra det andre laget som gjorde nettopp det sammen med mange andre mennesker) Desverre hadde vi et fall denne dagen som nok drakk ned litt, men ellers gjorde vi det veeldig bra:D også det andre kingsto laget hadde et fall.. kl halv 8 var det klart for sermonien.. alle ville cheerleaderne ned på gulvet for og få trofe.. Men først mye dansing og hopping og synging på dette spretne gulvet:D:D Vi kom på 2.plass i vår divisjon og det andre laget på 4 plass i sin divisjon:) Så dro vi rett på bussen trøtte, slitne og sultne.. Vi dro på et sted for og spise, der ble det kfc mat:P Så dro vi tebake kl halv 2 var vi hjemme.. Sov så syykt godt i natt.. ble vekt kl 1. også måtte jeg på skolen kl 3. skulle egentlig sy men det orka jeg ikke.:S hehe









Ingen kommentarer: