torsdag 19. mars 2009

HALO!!


For de som lurer på om jeg har forandra utseende. Det har jeg ikke, men jeg ser at bostad rynkene kommer frem der bostadene får rynke:S Ser dere?? kanskje litt mørkt bilde, men det er forde sola skinner så flott gjennom vinduet=)
I morgen kl 6 er det avgårde til nottingham for å booke inn på hotell klare til å konkurere:D
Har trent utrolig masse til konkuransen så håper det går bra med oss:) Vil vinne trofe=), tror de fra i fjord kan vinne noe de er veldig flinke:P Vi fikk drakte i dag åsså, på bilde der sitter ikke toppen ordentlig for klarte ikke å få på knappene bak.. Ønsk oss lykke til:D:D


Ha en fin helg:D btw: 7 dager til jeg skal hjem i morgen:D

6 kommentarer:

HegeiRomania sa...

hvor får bostadene rynker? over leppa? med det er røykerynker...?

Ellers ønker jeg deg lykke til! Kos deg ;)

Kine sa...

I smilerynkene:P Jeg røyker ikke så er ikke derfor jeg får dem.. Tusen takk:D

ellen sa...

Hege da.... det er kun smilerynker vi får i vår familie, og det fordi vi er så blide og smiler bestandig!!

Kine sa...

Ja nemlig hege:D

Mokka43 sa...

Hallo Kine!!
Så flotte vårbilder du har tatt. Ennå tar det tid før snøen er fullstendig borte her,men det drypper fra taket og snøhaugen minker for hver solstråle.
Ang disse rynkene dere snakker om.....ehhhhh,smilerynker??? Vet nå ikke helt om jeg er enig i den*leeeeer*
Kos deg de siste dagen før påskeferien,så sees vi snart Kine :-)

Hilde sa...

Synes Hege er litt ufin her, hehehe....
Enig med Ellen, hos Bostadene er det kun smilerynker...hehe:)
klem