lørdag 14. mars 2009

12 dager til jeg er hjemme:)

De siste ukene har flydd agårde:D Er bare 12 dager til jeg skal hjem og 6 dager til vår første konkuranse med Cheerleadinga... Det kan bli spennende.. Har enda ikke fått uniformen, bare deler av den.

I dag har jeg vært på skolen, (på en lørdag) :S Jeg har sydd litt.. Men må inn på mandag for å sy ferdig toalen. Den ferdige prøve buksa.. Den må være ferdig til tirsdag så jeg kan begynne å sy på den. Problemet er at jeg enda ikke har funnet stoff så må snakke med lærern på tirsdag før jeg kan kjøpe noe, håper hun godkjenner det jeg fant i stoff rommet på skolen!! (men sikkert ikke, hun er så prippen.)

Så gikk vi til byen og titta litt:) Jeg fant en optikker som tar lazer på øynene for bare 4tusen pr øye i stede for 20tusen som det koster hjemme.. Jeg gikk inn og snakket med dem og den testen man tar først for å se om man kan opperere varer bare i 3 mnd, så planen min er at jeg besøker Cecilia i september en gang og tar øyetesten da. Også om jeg får opperee drar jeg inn igjen og tar opperasjon i desember.. Hvor deilig hadde det ikke vært og kunne se bra igjen for 8tuen o stede for 40tusen:D:D:D Det må jeg kunne klare og spare penger til..(ønsker meg penger til dette til bursdag:)) Så mye billigere det vil bli i lengden åsså å slippe og kjøpe Linser og briller hele tiden :D Håper planen min funker :D:D Dette er noe jeg virkelig ønsker så må gå i orden:D hehe

I morgen må jeg opp kl 10 for å trene til kl 12.. Så skal jeg hjem og slappe av før jeg skal trene på kvelden igjen før vi skal ha et show for alle som vil se på :) Det kan bli morsomt :D Wish me luck:P
Foresten så er det blomster omtrent OVERALT her nå, det er så pent:D Her er noen bilder av de første vårtegnene<3


Nattaklemmer <3<3

Ingen kommentarer: