lørdag 28. februar 2009

Ferdig:D

Åååh 2 gang jeg må skrive dette innlegget for blogspot klikka!:s
JAJA. Nå er jeg ferdig med oppgaven og presentert det så ingen vei tilbake. Men tror det gikk helt greit:) Så nå er det en helg med bare avslapping og trening:) Beggynner ikke på essayen før etter helja, men må nok begynne snart!.

Nå har jeg begynt så smått og søke på skole i australia, men jeg må ta en engelsk test først, heldigvis kunne man ta den på skolen:-) Håper ikke det er like dyrt som det vanligvis pleier og være.. 1000kr:S Gleder meg sånn te juni for da skal jeg hjem og bare glede meg te etter jul hvor jeg flytter igjen;) Hehe Lurer på om mamma og vibeke kommer?? hmm Gjør dere?.

I går var dte kjempe fint vær her.. 10 varme i skyggen og langt mer i sola:) Det var deilig, bortsett fra alle små fluene som svermer rundt her.. :S I dag er sola borte:( Syns det var i dag den kunne skinni.. hehe:P

her er koleksjonen min og inspirasjon:

Ingen kommentarer: