onsdag 25. februar 2009

Dagen i dag!

I dag våknet jeg tidlig 09.30 og jeg kunne sove så lenge jeg ville... men naboen bestemte seg for å sette musikken på full guffe slik på mårra kvisten, gjett om jeg ble sur a... !! men da stod jeg opp, lagde meg en god frokost og så på home and away:) Så var det tilbake til jobbinga med prosjektet:S har jobbet hardt hele uka så jeg skulle bli ferdig til i dag så jeg kunne gå å turne på kvelden.. Jeg ble ferdig med oppgaven i 3 tiden:D:D ENDELIG... Må bare skrive den ut i morgen på skolen og sette på stoff prøver.. så da gjorde jeg ikke særlig mye.. annet enn åse på mer home and away.. Helt til kl ble 7 og jeg gjorde meg klar til turning=)

Jeg møtte ei fra cheerleadinga kl 8 på bussstoppet.. så kom ei til.. Vi dro til turn hallen som var full av ivrige mennesker:P Jeg hadde gamle gode kunster inn og fresha opp minnet met å gjøre flik flak:D Det var så moro endelig å få gjøre det igjen.. Kan det ikke helt alene enda.. Men skal nok lære det.. Det er litt dyrt men jeg syns det var verdt det og fil fortsette å komme dit, hvertfall en liten stund slik at jeg kan lære flik flak helt utenatt:D Nå er det bare 3 uker til konkuranse så vet ikke om jeg får lært det innen da men det hadde jo vært utrolig moro:P


Nå er jeg nydusja og det er så deilig:P Får håpe jeg får en god natts søvn uten noen bekymringer og musikk.. :P hehe
Godnatta alle mann i dette land:D <3

Ingen kommentarer: