tirsdag 10. februar 2009

Hva jeg har kommet frem til!

Jeg har kommet frem til at jeg skal fortsette på denne utdannelsen her.. Reiseliv virka ikke så spennende og ta og i New York innså jeg hvor heldig jeg er som har fått en fot innenfor denne bransjen.. Men om jeg fortsetter her eller bytte skole det er en annen sak og en annen tenkerunde på.. Haha..

Ja, mamma vakke så "fan" av denne ideen men jeg har bestemt meg for å søke på the whitehouse institute of design i Australia.. Selv om jeg søker er det ikke sikkert jeg kommer inn eller takker ja om jeg gjør det.. Men jeg syns det hadde vært utrolig moro og dratt dit, er ganske lei av britene nå egentlig pripne, sære folk med dårlig humor.. Det at jeg ikke vet om jeg kommer til noe bedre eller værre et annet sted er litt skremmende, men man må jo ta noen sjangser og håpe på det beste må man ikke det da?

I australia har de sommerferien sin på vår vinter. Det betyr at jeg har ferie fra november til mars så en uke et eller annet sted. Også 3 uker sommerferie når de har "vinterferie". Det er litt dumt med tanke på sommerjobb, men på en annen side jeg får jo da jobbet hele sommern nå og frem til mars siden vi ikke begynner på skolen før 2.mars. Så vil jo tjene litt penger da å, som tar igjen for den ene sommern jeg ikke fikk jobba:P Jeg tror jeg ville likt meg godt der, i varmen:D heheMen jeg får søke og se hva som skjer, stina og linn skal åsså søke tror jeg.. Drar ikke alene:P hehe

Hva syns dere andre? Enig med mamma eller meg? hehe

Gratulerer masse med dagen Kaja du som er så stor:P hehe
Glad i dere :)

1 kommentar:

Hilde sa...

Du finner nok ut av det du tenker jeg. Kan ikke tenke meg at du hører på moren din...hehehe...
Du kan jo søke på alt du vil, for så å takke nei hvis det ikke passer, eller du ombestemmer deg.
ha en fin uke, klem fra hilde