fredag 13. februar 2009

Fredag den 13!!

Har faktisk ikke hat noen ulykker i dag:) Så bra er det, håper ingen andre har det heller.. !


I dag har jeg handlet mye.. 3 fulle bæreposer.. Det ble bare 200kr:) fikk alt jeg trengte. Hadde ingen ting igjen rett og slett.. hehe Også har jeg tegna, noe jeg må fortsette med for jeg har jo 280 skisser av 300igjen å tegne! på 1 uke.. HURRA...

Jeg søker på skole i san fransisco-usa og melbourne-australia.. Ingen vil bli med til usa men jeg søker tilfelle jeg ikke kommer inn i australia og bestemmer meg for at jeg tør å reise alene:P Hege er jo tøff (og jeg pleide og være den tøffe av oss, men den tiden har nok snudd seg litt) hehe..

I morgen skal jeg i bursdagsselskap til Marianne, som også er fra Larvik og studerer her.. Hun skal ikke fortsette til netse år hun heller.. Nesten alle slutter som jeg kjenner.. Men jeg slutter ikke jeg overføres:) hehe, men jeg må få en viss karakter prosent for å kunne overføres så jeg skal stå på:) Tror alle syns england er kjedelig.. Hører gøy ut men er grått og trist.. ( kanskje ikke om sommern men) London er best for shopping og studere men for å finne på noe koster alt penger, går nesten ikke ann å gjøre noe som ikke koster penger(annet enn å se film og stirre på hverandre) Men man blir lei av å sitte innenfor disse gule veggene åsså.. :S Tror det blir artigere å kunne ligge på stranda, se på alle de forskjellige dyrene.. og ikke minst gå på skolen hver dag som får dagene til å gå i stede for 2 ganger i uka..


I morgen er det en spesiell dag, som alle i familien vet om. Skal få prøvd å tenne et lys om ikke det er for kaldt ute for får ikke tenne inne:S Hvis ikke tenner jeg det i hjertet mitt og der skal det brenne evig!


1 kommentar:

Camilla sa...

Du er så kjempesøt, Kine!! Tusen tusen takk:) Forresten må jeg bare si at jeg heier på Melbourne. Utrolig bra by!! En av de aller beste;) USA vet jeg liksom ikke noe om, men Australia er bare fantastisk!!