torsdag 19. februar 2009

UNI WORK!

Som briter sier.. Uni work-universitets lekser, og jeg svømmer i det... så vidt jeg ikke drukner.. har så mye igjen at jeg ikke tror det blir ferdig.. ser for meg laange netter for å si det sånn og tidlige mårrar... Jaja.. Skal nok klare det... Var så vidt jeg ikke strøk på strikke oppgaven. Fikk 2/3 og 3 regn toer er stryk.. FLAX kan man si...

I dag var dagen laang.. Begynte med å dra på skolen og tegne og tegne så på biblioteket og låne noen bøker, så til byen og kjøpe noen stoff prøver.. så hjem i en time så på trening.. Trening var utrolig deilig, tenkte ikke på alt dette arbeidet i det hele tatt:D Vi fikk både short og t-skjorte i dag:D det var moro:) så hjem og vaske kjøkkenet.. så sitter jeg her med lekser.. har ikke skole før halv to i morgen så drar inn kl 10.30 og jobber med data.får litt søvn hvertfall.. (om jeg legger meg ikke så altfor sent da...

Når jeg skulle kjøpe brød i butikken i stad så var det pannekake mix på salg. 8kr man blander med melk bare og det blir ca 10 amerikanske pannekaker.. men kunne man kjøpe mye slags sjokolage og sirup.. Jeg kjøpte sjokolade saus, det kosta 6kr.. ikke værst.. Smakte på sausen og den smakte kjempe godt.. Håper det er godt sammen, skal lage det te lørdag siden jeg skal være hjemme og jobbe hele helja kan jeg få det av meg selv i belønning:)


Men skulle bare skrive så dereviste jeg var i live.. Må jobbe videre nå, kanskje lage en kopp te til arbeidet:P hehe Nattinatt for de som sover:)<3

2 kommentarer:

HegeiRomania sa...

Hardt å være student du! Ikke like hard på Hamar da... Du får bare tenke at det er verdt det til slutt! Lykke til ;)

ellen sa...

Hei, Bare å stå på det jenta mi, dette greier du sikkert bra.Stor klem fra mamman din, glad i deg!