mandag 23. februar 2009

Mitt innlegg nr 63:)


Tid for nytt inlegg sånn før jeg skal ta kvelden.. Nå har jeg tegna 173 skisser.. blir nok rundt 200 men 300 det tror jeg ikke.. Må i hvertfall få gjort ferdig alt før de 300 kan se dagens lys..
Kan ikke si det har skjedd mye nytt for har jo bare tegna, eller var i London central på lørdag, dro på museum som vi egentlig må på i morgen, men tok det i går i stede for og kunne få jobbe mer i morgen, åsså dro vi til soho for å kjøpte noen stoff prøver til prosjektet.. Tenkte å legge inn noen bilder av hva jeg driver med så dere får et innblikk:P ( siden jeg ikke har kamera, så brukte jeg tonjes for det lå på rommet:P) hihi







Og et bilde av treningsuniformen:)
Godnatta:D

1 kommentar:

ellen sa...

Hei, litt av ett prosjekt du har! Syns du er flink, fortsett sånn så greier du det sikkert. klem!!!