fredag 14. august 2009

2 uker har gått!!

2 Uker som praktikant har allerede gått.. Så utrolig fort egentlig. Jeg syns fortsatt det er like moro, men kjenner jeg begynner og bli sliten av og jobbe så mye. Men det blir jeg nok vandt til. Om 35 min skal jeg på jobb igjen. Siste dagen denne uken. Blir deilig med lørdag og søndag fri kjenner jeg:D I går hadde vi besøk av verdens søteste kattunger!


Mammaen skulle steriliseres så de var med henne på tur. Utrolig vakre, de var 4 stk. De hadde midd i pelsen sin, den ene kattungen mistet pels, men de er for små til og behandles så må komme tilbake senere..
Vi har også en katt som skulle avlives men som vi heldigvis beholder og skal gi bort! Hvit søt kattunge på ca 3mnd:P

Jeg satt min første sprøyte for noen dager siden. Og jeg tok mine første tannstener:P Så snart får jeg mer ansvar når jeg kan mer og mer.. Så blir bare gøyere og gøyere.. Men ville gjerne hatt en dag fri i uka(men kanskje for mye og be om)? hehe...

Ellers så er det ikke så mye nytt egentlig, er jo bare dyr og jobb som står i hode mitt om dagen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Så utrolig spennende, Kine! Jeg er veldig glad for at jeg slipper å gjøre den jobben du gjør! Hadde aldri i verden turt å verken sette sprøyter eller fjerne tannsten... Men du er jammen tøff! Og èn dag i uken fra?? Ja, det ER for mye å be om!;)