mandag 3. august 2009

Første dag som praktikant :)

I dag stod jeg opp 07.05 for og dra på jobb 08.00 :) Våknet før vekke klokken og var ikke alt for trøtt egentlig=)

Tok på meg den grønne drakten og følte meg som en lege:D hehe

Begynte dagen med og mate og skifte vann på kattene og kaste bæsjen dems. Var 4 søte små kattunger der som kom inn til avliving. de avlivde mammaen til den ene katten mens det er igjen fire kattunger fra to foskjellige kull og en mamma. De er kjempe snille og søte=)
Så bare si ifra om dere vil ha noen eller kjenner noen som vil eller om de kjenner noen osv osv:P Er så synd om helt friske søte katter skal avlives:)

Så når det var gjort så fikk vi inn en del dyr og jeg ble med dyrlegen inn på øye rommet og så litt på hvordan ting gjøres osv og det var jo spennende.. skjønte jo halvparten bare men det kommer nok inn etterhvert.

Etter hvert ble det litt bittskader, øreskylling, turgåing, og vasking.. De jeg jobber med er også kjempe hyggelige. Bare jenter:P Og alle er unge (untatt veterinærene) så er nok et bra miljø der:) Gleder meg til det har gått litt tid så jeg får litt ansvar og til jeg kan litt så ikke jeg bare følger etter de andre hele tiden:P hehe

Kjenner jeg er glad jeg bytta studie ass.. Den føste dagen her var sååå mye bedre enn den første dagen i England.. Og dagen gikk jo driit fort:D

Ingen kommentarer: