tirsdag 26. august 2008

Dagen i dag=)

I dag har jeg vært hos Monica:D Har hjulpet henne med pakking. For hun skal flytte til Sande sammen med kjæresten andreas:-) Det var koselig=) lenge siden jeg har sett henne nå (untatt i går kveld da men:P) hehe. Når jeg hjalp henne fikk jeg følelsen av at jeg bare ville hjem å pakke jeg også å bli ferdig med det og dra. Men jeg må nok vente 3 uker til. I dag er det akkurat 3 uker til jeg drar:P Gleder meg sånn:D Håper mange kommer å besøker meg i england (så husk bare ring meg når dere skal til england eller vil besøke meg). Jeg gleder meg mest til juleshoppinga. Det blir koselig, da får sikkert alle julegave fra england:) Gled dere:P hihi
Resten av dagen i dag skal jeg bruke til tv-titting (er jo sesongpremiære på Grace anathomy:D) synd jeg bare får sett på 3 episoder før jeg drar:/ Får heller bare kjøpe sesongen på dvd hvis ingen snille mennesker tilbyr seg og brenne den for meg???:D hadde vært snilt asså:P Også skal vi spise taco i dag:D Elsker taco<3. Nå tenker dere sikkert taco på en tirsdag? men ja taco på en tirsdag=) hihi Nam.. Til søndag reiser Hege til Roma som holder 29varmegrader.. Jeg har veldig lyst til å besøke henne men det rekker jeg ikke for hun skal hjem i November..:/ Men nå hadde jeg ikke særlig mer å skrive annet enn at jeg liker hvis folk kommenterer så jeg vet at det er noen som leser bloggen min (om noen gjør det da?:/) hehe

Ingen kommentarer: