søndag 24. august 2008

Lørdag 23.aug=)

I går, lørdag våknet jeg tidlig for å se på håndballfinalen i håndball:) Selvfølgelitf vant NORGE:D Så etter det var det spydfinale med Andreas Torkildsen han vant selvfølgelig også GULL:) Så var det finalen til Nina solheim, hun vant sølv:P Det er jo også bra:) Etter en lang mårra med OL finaler og slikt tok jeg turen til pappa der Hege og meg skulle tilbringe natten med venner=). Først Kom linn og Therese vennindene til Hege:) Vi skulle grille og kose oss, men vi venta på Nadine min venn:) Hege og Therese ble så sultne så de spiste i 8 tiden. Jeg skulle vente på Nadine, men halv 10 var jeg så sulten så jeg laga meg mat jeg også. Litt på 10 kom Nadine så da laget vi mat til henne også=) Hege og linn sang singstar men jeg og Nadine satt og prata og tulla ved kjøkkenbordet. Det var veldig koselig. Så fort Hege og Linn gikk på byen tok meg og Nadine over singstaren og ble sittanes og synge singstar med en liten vri av drekkelek=) Vi ville så gjerne bli fulle men fikk det liksom ikke helt til:S Begge var supertrøtte egentlig. Men vi ga ikke opp. Vi hoppet over til å spille Guitar Hero:P Men til slutt måtte vi se oss for trøtte. Vi har funnet ut at neste gang skal vi shotte:) Vi gikk på badet og fiksa oss og stod lenge i speilet og studerte hvor stygge vi var uten sminke;) hehe Så fikk vi endelig gått til sengs og da lå vi lenge å prata videre til slutt datt Nadine ut og tenkte egentlig at jeg snakke med noen andre. Men det var jo ingen andre der (eller Grethe men hun er altid der). Tror Nadine er redd for spøkelser!!! ;)
Så rundt kl 5 slåkna vi =) Så stod vi opp kl 1 og lagde en digg frokost med speileegg, salat, poteter, kantarell og brødskiver.


<3<3

Hege og Linn klare for byen:P

Ingen kommentarer: