mandag 18. mai 2009

17. Mai <3

Denne helgen har vaert helt super: Norge som vant melodi grand prix og 17 mai.:-D
I gar pa 17.mai dro vi inn til London for og vare med pa feiringen i en park ved sjomannskirken. Her var det mange feststemte mennesker med is, polser, gassballongr, musikkkorps og sang. Jeg dro sammen med Cecilia, Stina, Linn og megselv=)

Vi motte Tonje og Bjorn i London men de ble borte og vi fant de ikke igjen sa vi satt oss pa gresset for og fa bedre oversikt men borte var de, sp vi feiret resten av dagen med god mc donnalds middag ved london bridge der jeg nesten ble halshugd men siden jeg overlevde fikk jeg en gratis bilett inn til skrekkhuset. de andre fikk 12 pund avslag i prisen sa vi slo til med og dra inn der for en skrekk opplevelse, utenom Stina hun ville heller sitte pa kafe alene i 1,5 time. Da vi kom ut hadde humoret hennes falt drastisk og hun vakke veldig blid, menvi dro pa mcern og fikk litt mat go dra ble det bra. Men Linn og Stina ville hjem kl 18 men Cecilia og meg ville feire videre og vi dro til sjomanskirken fro og spise blotekake og drikke kaffe;) Vi ble loddselgere i pausen og kaffen ble kald:S Veslemoy hadde konsert inni der og med en gjeng med sanger.. Syns egentlgi halvparten kunne vert nok men det var veldig fintog hoere pa.

Bilder komme senere=)

gratulerer med dagen pa etterskudd og haper alle hadde en like fin helg som meg=)

Ingen kommentarer: