søndag 3. mai 2009

snart 17mai=)

Grunnen til at det er daarlig med innlegg her er at det er darlig med batteri paa dataen, strom ledningen til dataen virker ikke lengre sa jeg ma lade hos naboen og foler jeg maser sa mye sa jeg prover og vente sa lenge som mulig med a lade. Det varer bare 3 timer, sa det er kjedelig...
I gar var vi pa camden marked og det var jo umulig og ikke finne noe:P men jeg kjopte bare en ting og med litt hensikt:p en 17 mai kjole:D Na er det ikke lenge til, det blir sikkert litt moro og oppleve 17 mai i london aassa;) Har kjopt meg et kamera som er kempe bra. Det kosta bare 1000kr med minnekort pa 2 giga ink. Sa kine er fornoyd;) assa er det bare to uker igjen av skolen:D Blir ikke noe syden da, sa betalte tilbake deler av lanet i stede. Men tror det blir en tur til brighton eller noe her med de fleste nordmenn som er igjen;)


De siste ukene pa skolen na har veart veldig morsomme egentlig, jeg har fatt til det meste og de skryter av tegningene mine for forste gang, sa ble litt usikker med og forlate england neste ar.. Og er driiit misunnerlig pa at alle snakker om og leier hus.. Menmen, jeg ma nok tenke litt pa jobb senere assa..=) dette her er en drit dyr utdannelse for 3dje aret leier der inn sydamer man m[ betale for osv i tilegg til stoff og sann, sa er nok best og fa en bra jobb og ikke fult sa mye lan=)
Har vell egentlig ikke noe mer og medelle dere;) Men blir sikkert en liten stund til neste gang, slal legge inn noen fa bilder etterpa nar jeg er pa min egen data;)


Klem

Ingen kommentarer: