fredag 15. mai 2009

SOMMER FERIEEEE!!

Endelig sommerferie, ikke noe mer skole på leenge:D blir digg:P akkurat en mnd til jeg kommer hjem også.. men en mnd her uten penger, det blir jo morsomt!! naat!! men blir kanskje en tur til en annen by med rutebuss om det går noe buss. vil se litt mer men må være billig billig=)

I dag har jeg skrivd under på noen papirer som sier at jeg trekker meg fra kurset.. men blir ikke trekt før i juli så kan angre til da, men det vil jeg ikke uanz=) Det er derfor jeg har ferie nå.. de andre skal hjelpe 3dje klasse men det kunne jeg velge, så da velger jeg og la være for det var mårra til kveld og helger.. Det gidder jeg ikke for og være ærlig!

I morgen skal vi se på melodi grandprix og bestille deilig pizza med parma skinke og ruccola salat på:) Heier på norge:D

Jeg beer om fint vær på 17 mai, det måååå bli fint vær! men er meldt overskya og regn:(

ha en fin 17mai alle sammen:D

Ingen kommentarer: