mandag 25. mai 2009

en ny uke!

Jeg loy litt da jeg sa bilder kommer snart.. Jeg far ikke ladet opp dataen for pa lenge sa de bildene kommer ikke for pa om en stund., Skjer ikke sa mye nytt her annet enn at jeg er veldig solbrent og at det er kjempe varmt her, men regnet klarer og presse seg freminnimellom.. i stad opplevde jeg og cecilia noe helt tapelig, vi hadde vasket bordet etter at vi hadde bakt men dagen etter sa vi at vi hadde bare vasket melet uttover sa det var helt hvit, men orket ikke vaske, naboen til cecilia ble drit sur og kastet rett og slett tallerknene og bestikket og boksen til cecilia i sopla og dekket til med en gammel avis som la pa stolen.. er helt sjokkert at noen kan gjore noe slikt.. ... er sa sjokkert, man gjor jo ikke dette... kan vel leve med litt mel pa bordet i en- to dager:S jeje. litt action her å men ikke mye!

1 kommentar:

Anonym sa...

hooohooo! lenge sida!!!! :D
C