søndag 18. januar 2009

Jeg trenger råd!!

Jeg lurer på er det teit av meg og begynne på noe nytt neste år? Jeg føler ikke dette er helt meg. Jeg liker og bo her, men liker ikke skolen så godt.. Har lyst til å komme på skolen uten å tenke på hva erica og ellinor syns, de har hengt over oss siden vi klaget på at de var bitchie.. har lsyt og kanskje ta noe annet.. innen fashion, men mer stylist og makeup.. Linn og jeg fant en skole som virka sjikkelig bra i Hollywood, ja det er langt unna, men jeg tror om man trives og har det bra vil man ikke savne hjemme så mye og det er bare et år. har ikke sjekka om den er søttet, men om den hadde vært det vil jeg egentlig veldig gjerne søke..

Vet jo om fler som ikke har begynt eller fullført utdanningen sin. Og jeg kan vell kanskje fullføre den her senere om jeg angrer.?Bare på en annen skole. På middlesex for eksempel. Et sted hvor lærerne ikke vet hvem jeg er. Og dette året har jo ikke vært bortkastet forde jeg vil jo sikkert få en slags diplom og jeg har lært myye både om meg selv og fashion.. Men de er nok ikke designer som er rett for meg. Men denne utdannelsen her så kan man bli alt innen fashion ikke bare designer, men vil heller spesialisere meg innen dette nå i stede for senere.. Er ganske usikker i min sak så om noen føler for noen gode råd ville det vært til stoooor hjelp:D
Klemmer<3

2 kommentarer:

Hilde sa...

uff...ufff...dette var kjedelig.
du får prøve å finne ut av den skolen i usa,så er det jo bare å søke. man må jo ikke ta plassen.
finn ut hva som kan gi deg jobb og inntekt det går an å leve av etter endt utdanning.
det er jammen ikke lett å vite hva man skal velge, glad jeg ikke må det, hehe...
håper andre kan komme med bedre råd enn meg. klem fra hilde

Anonym sa...

Hei! Reiselivsledelse i Stavanger er kjempebra. Jeg går på Norsk Hotellhøyskole som er en del av Universitetet. Vi har et fantastisk samhold, og vi driver med mye kjekke ting utenom skoletiden. Feks serviceforum, spesialinvitasjoner til ulike hoteller, nyttårsball, egen kantine for elevene med andre elever (kokker) som gjør dette mulig. Jeg kunne ikke tenkt meg et bedre sted å studere :D