lørdag 24. januar 2009

Vaskedag!

I dag er det en vaskedag for meg.. Har utrolig mye klær jeg skal vaske og må vaske rommet.. Jeg drar jo te New York på mandag:D Deiligst å komme hjem til nyvaska rom:P

I går fikk vi prosjektene for dette året.. Vi har bare 3 prosjekter så det betyr at det bare eer tre mnd på skolen dette halvåret.. hmm Vi fikk ikke plan så veit ikke når jeg slutter men virker som det er tidlig.. Disse prosjektene er litt mer av det vi skal gjøre i 2.klasse så da få rjeg bedømme om jeg syns det er gøy eller ikke og om jeg vil fortsette eller ei:P

Til mandag reiser jeg jo til New York.. Men det var ikke som alle trudde nei.. Vi skal bo på ungdomsherberg, tror vi må dele bad og ta med egne håndklær, vi må komme oss til de stedene vi skal til som er obligatoriske selv, vi må finne 2 vintage plagg vi skal kjøpe:S og vi har en resurch oppgave vi må gjøre... Jeg ser for meg STRESS:... menmen Blir helt sikkert gøy forde:P

For de som lurer på hva jeg gjør på cheerleadinga så legger jeg ut en liten videosnutt:P På dansen syns ikke jeg da!! Men men.. hihi

Hva syns dere? Ser det gøy ut:P? Gleder meg til vi får drakta:)

<3

Ingen kommentarer: