torsdag 15. januar 2009

Oppdatering skal bli :-)

Etter en uke i england går det greit, men merkelig hvordan det er at jeg er lei av å være her når jeg har vært her så kort tid og ikke lei av Larvik hvor jeg har vært hele livet.. Jaja.. Skolen er litt kjedelig å nå, Men det er snart new york:D Men jeg har bestemt meg for at jeg skal søke på en annen skole t eneste år bare for å skje hva som skjer, tilfelle jeg bestemmer meg for å ikke være her mere:) Men det blir nok i nærområdet her da:) (men ender sikkert opp med at jeg blir her, bare i egen leilighet).

Nå har jeg en uke igjen med strikking, er utrolig lei det nå og skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal lage sluttproduktet:S. Men kommer vell igjennom det åsså.. hmm Fikk 4- på essayen min :-)

i dag når jeg skulle riste brødet smitt smalt hele brødristern og det kom glør utan!! Det var litt skummelt:S Trukke jeg har så mye mere å oppdatere dere med, dagene her er egentlig ganske kjedelige nå, for prøver å spare penger så vi gjør ikke så mye gøy, bare ser filmer osv.. Jeg har blit hekta på home and away, farlig sier jeg:S:S jaja jeg har det hvertfall bra:) Håper dere å har det :P

Hilde håper du blir bra snart(selvom jeg vet det tar tid:S). Glad i dere alle:)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hei Kine! Ja, da var du på plass igjen. Kjedelig at du kjeder deg da:( Håper tiden flyr og at det blir bedre. 4- er jo kjempebra!!! Du får lese litt interiørblogger og designblogger og sånn da vettu. Kanskje du blir inspirert til å blogge om design selv? Ta bilder av ting og tang i England, skrive/ta bilder av egne prosjekter osv. Og linke deg til NIB.(trykk på NIB-tegnet på venstre side på bloggen min) Mange som strikker og syr der... Sikkert en egen møteblogg for desigspirer også....Kos deg så godt du kan fremover!!

Camilla sa...

Kanskje disse er morsomme å se på for deg?

http://heimeriket.blogspot.com/
http://ainawie.blogspot.com/

Kine sa...

Hei Camilla:)
Tusen takk skal ta en titt på dem:)
Håper du dere har det bra:D alle 3:D?!