onsdag 7. januar 2009

3 Dager igjen:S

I dag er det bare 3 eller snart 2 dager til jeg skal til Kingston igjen. På en side blir det helt bra og komme tilbake men på en annen side så er det veldig deilig og være hjemme:P Jeg er har nå i løpet av 3 episoder blitt dilla på cæcar igjen så blir dritt og ikke se det mer. Og i gode og onde dager:S Menmen.. Jeg har heldigvis med eg dataen som nå er frisk og fin:) Til jul fikk jeg masse fint og nyttig:D En ny tlf, dollar, penger og en pysjbukse var et stort høydepunkt av gavebunken.. Men er utrolig glad for alt jeg fikk:) klær, fine smykker, veske osv:) Tror alle ble fornøyd med gaven fra meg også =) (håper dte hvertfall, så ingen som begynte å grine hvertfall(av de jeg feira med)..

På nyttårsaften var jeg hos linn:) Vi lagde mat til 5 andre:P AnnB, broren te linn og to kamerater av de. Det var veldig koselig=) På menyen stod det: Skinkestek med ovnsbakt potetstappe med ost på, sopp som jeg har plukka, kokt babymais og bearnesaus. Det var veldig godt:) En ny forandring av hva jeg pleier å spise til skinkestek. Etterpå spilt eiv risk og så på raketter:) Jeg vant vell og merke risk og det var utrolig gøy:D


I dag kjøpte jeg norsk mat som jeg skal ha med til england for 288kr.. Mye penger for ikke så mye mat ass.. Men deilig og ha med noe deilig norsk mat:-D Fra før har jeg litt mat jeg har fått av mormor og morfar og pappa:) Nå skulle jeg ferien varte litt til.. Syns skole er kjedelig jeg egentlig, er ikke noen evig student egentlig. Men blir nok gøy bare jeg kommer tilbake igjen:) Og etter 3 år sitter jeg kanskje og tar reiseliv i sandefjord og sparer opp gjelda mi.. hehe:P Tiden får vise men det er det jeg tenker jeg har lyst til å gjøre:)
Nei nok blogging for i dag:P Kos dere videre jeg skal hvertfall prøve og nyte de siste dagene mine i Norge:D <3

1 kommentar:

Hilde sa...

vi trenger oppdatering jenta mi. her går det fint, været er flott. men det sjker ikke så mye om dagen da, ligger mest rett ut i korsetten hehe....
klem fra hilde