mandag 22. desember 2008

Hjemme og det er juul:D

På lørdag kom jeg hjem:D Trøtt var jeg for å si det sånn.. Når jeg la meg hadde jeg ikke sovi på snart 24timer så jeg sovna på 5 min:) Hadde glemt hvor deilig senga mi var:S Digg er den:P På søndag dro jeg på nordbyen med Linn, koselig og treffe venner igjen:D Da ble jeg ferdig med julegavene åsså:) Senere kom thea til emg og vi hadde bilde fremvisning til hverandre:D Det var koselig:) Så la jeg meg ganske tidlig:P

I dag har jeg anmeldt tyveriet på bankortet mitt og vært en liten tur i banken. Hege fikk ikke pengene tilbake men jeg nekter faktisk og godta nederlag fra banken. Jeg mangler penger på min konto og jeg er et fattid menneske! hehe Så har vi spist fiskepinner:D NAM Føste gang med fisk på 4 mnd:S Jeg har mistet julestemingen min 1 og en halv dag før jul:O men jeg har pyntet tre i dag og nå ser jeg på blåfjell så kjenner kanskje den kommer en liten smule:P

Nå er det snart lille julaften, jeg gleder meg så til mat og pakker:P men er veldig redd julaften går alt alt alt for fort:S Skal i hvertfall spise MASSe pinnekjøtt har gledet meg til det helt siden 25 desember 2007.. hehe:P og kålrabistappe:D NAMNAM

Foresten så har jeg fårr høre: Endelig noen avsnitt i bloggen din!! Men hmm hvorfor har ingen sakt i fra at det er slitsomt å lese uten avsnitt før?! Rare mennesker... hehe:P
God jul:D

Ingen kommentarer: