fredag 5. desember 2008

Crit i dag

I dag hadde jeg crit! Det gikk ikke såå bra tror jeg..Men helt OK.. Jeg måtte forandre en side som jeg skal vise dere her=) Men alle fikk vist beskjed om å forandre...Jeg får sikkert en 3er.. menmen jeg er hvertfall fornøyf=) I dag var vi i London og så på det norske treet ble tent=) Det var koselig men norsk nasjonalsang og gerarsen(en norsk fyr) som prata;) Etterpå dro vi til china town og spiste mat=) Vakke særlig fan av restauranten.. menmen.. Monica ringte og sa hun kommer til London i morgen så jeg skal møte henne på lørdag:D I morgen skal jeg få essay hjelp på skolen:P Håper hjelpen er bra=)

2 kommentarer:

ellen sa...

Hei Kinemor, syns bildene dine er kjempekule, er faktisk imponert av deg!!! Så koselig at Monica kommer til London. Håper dere får det morsomt!Du får hilse til henne. Stor klem fra mamma!!!

Kine sa...

Tusen takk:) æææh jeg har en veps i vinduet:( jeg er redd:S
Jepp får håpe hun rekker og møte meg da:)