fredag 12. desember 2008

Heihei=)

I dag har jeg vært på skolen fra halv 2 til 4:) Det var utrolig gøy og strikke mer vi lærer så mye fint. Skulle gjerne lagt ut noen bilder av mine fine prøve lapper med desverre så er kameraet fult og jeg får ikke lagt inn bilder her forde dataen er jo øderlagt og vil ikke hente opp minnekortet når jeg putter det inne.. Men dere kan se senere når jeg har gjort myye:) Hehe Etter skolen kvart over 4 så fikk jeg essay hjelp og jeg måtte forandre en del på essayen men nå er den endelig ferdig:D JIPPI nå kan jeg slå jubelen lør og gleder meg extra til jul:D:D Vi har fri helt til torsdag, det er digg men jeg skal på skolen og lage noen flere prøvelapper forde.:) På skolen hang det en lapp om rommene i new york åsså jeg skal sove på rom med Stina :-) Gleder meg til new york som en liten unge=) Men gleder meg mer til jul faktisk:P hehe Til middag i dag lagde jeg meg svenske kjøttbolle, hjemmelaga potetstappe, toro kjøttkakesaus (kjøpt i sjømannskirken), sopp og grønnsaker.. Det var sjikkelig godt:D Skulle bare hatt litt tyttebærsyltetøy. Dette blir restene mine i morgen også for lagde ganske mye, hehe. I manga lange dager har jeg sittet uten musikk eller muligheten til å se tv.. I stad ble jeg nesten gal av stillheten, men så fant jeg ut jeg har jo radio på tlfen:D endelig litt musikk. Jeg tenkte jo da kan jeg høre på p4, haha men selvfølgelig ikke her kom Kingston radioen inn.. hehe Men er bra musikk:) (noe rart åsså). Gleder meg til å komme hjem å se på robinson(mamma da må jeg låne din data) Så INGEN si hvem som vinner!! har sett hver episode så må se finalen:P Må passe på så jeg ikke leser noen nettsider på søndag:P hehe Nå spiser jeg fullkorn potetgull=) Har blitt sjikkelig dilla:P Og det må jo være litt sunnere?:P hehe Dere får kose dere i helgen:P klem til alle<3

Ingen kommentarer: