søndag 14. desember 2008

Cheer "day" camp:P

I dag har jeg vært på cheerleading day camp:D (kanke si day for det varte bare 2timer) hehe
Men det var utrolig gøy:P Vi lærer sjikkelig massa kult:P Jeg er nå front spot og ikke base.Forskjellen på det er at jeg er ikke en av de som løfter personen opp i luften jeg støtter anklene osv.. Helt greit, får sikkert ikke like vondt i ryggen fra nå av hvertfall:P Åsså på slutten så skulle vi lage pyramida... Og gjett hvem som skulle sitte på skuldrene i midten i pyramiden?! Jo det ble meg:P hehe Så skal jeg holde bena til flyerne:P vanskelig og komme opp for hun er så høy men det her blir kult:D Dere skulle sett alle de rare fallene til de flyerne.. hahaha

Og som de fleste har fått med seg har hotmailen min mista flybiletten min:S Men jeg liker og tro det ordner seg og at de sender meg nyt kode i morgen:P hehe Hvis ikke er det bare å punge ut 1000kr til..:S omg jaja hjem skal jeg uanz!!! 6 dager:D wohoo

I morgen er det cheerleadin social. Vi skal spise på frankies som er en av våre sponsorer dette året, også blir det en juleavslutning:) Gleder meg så til treninga på torsdag ( må få denne skulder greia til å sitte:P hehe

Så senere i dag spiste jeg middag med Cecilia, hun spiste nachos og salat og jeg spiste ris, bearnesaus, kylling, sopp, erter og 3 rosenkåler:) nam så gikk vi å så en film, etter det lagde vi toro brownie cookies:) Nam, men vi kunne tatt de ut litt før. Men de ble gode forde:P Så gikk vi og mimra litt om barnetv på youtube:)

Suss og klem<3

Ingen kommentarer: