onsdag 3. desember 2008

Crit i mårra:S

I morgen er det Crit. Det betyr at jeg skal vise bildene jeg har lag et og tatt.. Håper de liker det. Men jeg har gjort mitt beste utifra at jeg ikke kan photoshop i det hele tatt! Så om de ikke liker det får det være dems prob for jeg liker det.. Eller har hverfall gjort mitt beste=) Mange lange dager på skolen har det også vært. Gleder meg til strikke prosjektet for det må vi gjøre på skolen og ikke hjemme så blir litt mere fritid. I dag rakk jeg å handle heldigvis=) Hadde ingenting igjen:S Stjal en skive med loff te mårran fra naboen. hehe I morgen skal vi inn til London for å se på det norske juletreet kommer opp.. Har jugd til cheerleadinga og sakt jeg var syk så håper ingen ser meg.. hehe Jeg vil nemlig til London sammen med alle de andre.. Dataen min har nå streika:S men jeg kommer inn på den om jeg går i sikkerthest modus. Hvis ikke vil den ikke slå seg på.. Dette betyr at jeg kanke gjøre en dritt nesten.. ikke se på film, noe form for bevegelse på nett og ikke høre på musikk.. Bare sitte her og kope.. Men heldigvis har jeg fått begynt på essayen:D Etter mye hjelp fra Hege og litt hjelp fra Mari (læreren).. Jeg er veldig takknemlig for all hjelp:D Nå har jeg nesten skrevet en hel data side=) Dusjen min ble åsså øderlagt, eller ikke øderlagt men strålene kom ovver dusjforhenget så det kom vann overalt.. Men heldigvis nå så fikk de fiksa det=) Var at man måtte putte en nål gjennom alle hullene der vannet kommer ut for vannet hadde stivna eller noe.. Så tett. sikkert pga all kloren.. hehe neida:P Og jeg har blitt alt for godtesjuk i det siste:S Ikke bra, jeg vil ikke bli en bolle:S hmm..


Sånn nå legger jeg ut bildene som er ferdig redigert og skal leveres inn:) Hva syns dere?















2 kommentarer:

Hilde sa...

hei. bildene dine er jo kjempekule. flink er du, synes tante.
lykke til, klem

Kine sa...

Tusen takk=) skal legge inn et bilde til jeg måtte lage i dag.. Et bedre front cover=)