tirsdag 9. desember 2008

Snart jul og nytt prosjekt =)

Da var helga over og en ny uke er i gang:) I helgen var vi hos stina på fredag og spista nachos, skrev julekort og spiste godteri=) Så gled dere til post=) Lurer på om jeg får noen kort jeg?! På lørdag dro vi til europas største kjøpesenter =) Vi dro med Monica og elise også som var på shopping i london:D Det var utrolig koselig og gøy=) Nå har jeg bare to gaver igjen og det er til mamma og pappa:) Har finni ut at jeg er sjikkelig fattig etter jul når alt som skal betales skal betales så jeg ønsker meg masse dollar:) hehe ( kjedelig gave a gitt, menmen).. På søndag dro Cecilia og jeg en liten tur til byen så lagde vi tomatsuppe som jeg hadde fått av mammaen min:D nam det var godt det:) Vi spiste opp hele som var beregna til 4 porsjoner. Gett om vi rulla etterpå! I dag på skolen fikk vi ny oppgave som er strikking=) Vi skal strikke på strikke maskiner men jeg skal strikke litt for hånd i ferien tenkte jeg så kan jeg ha noe håndstrikket også åsså vil jeg hekle så kan jeg legge inn fint mønster. Sikker på ingen andre kan det... Hoho.. :) På 4 uker begynner jeg tidligst halv to=) Er så digg:) I dag er det 11 snart 10 dager igjen til jeg kommer hjem:D:D Det er 6 dager til essayen skal leveres, men jeg er godt i gang. Jeg har skrevet 965 ord og det skal være 2000 men med en slingring eller sånn på 10% så kan ha 1900 ord osv:) Men skulle ønske jeg hadde litt flere ideer så jeg bare kunne skrive og skrive. Eller et bra søkested på nett, men det har jeg ikke.. Google er ok, men ikke bra!
Off jeg klarer ikke holde ut jeg vil hjeeeeem:D Jeg vil ha juuuuuul:D:D gleder meg som da jeg var liten vett:P haha Men gavene mine ekke så morsomme i år som de ellers har vært, men er fortsatt veldig fornøyd med de=) hehe jaja, nå får jeg skrive litt mer.. Vil ha skrivd litt over 1000 ord innen i morgen =) klemmer<3

2 kommentarer:

Hilde sa...

hei kine.
tusen takk for koselig julekort,
klem fra hilde

Kine sa...

Værse god=)