torsdag 18. desember 2008

Hjem om 1,25 dag :-D

I dag dro jeg på skolen halv 2 og strikket=) Etter dte dro jeg hjem og spiste og dro på cheerleading trening:) I dag ble vi målt slik, at draktene blir sydd akkurat til våre mål:) tjohoo Koreografien blir foresten dritkul:) :P

I dag er det vaske dag for i morgen kommer de å sjekker ALT til og med rommet, ser for meg at jeg blir vekt rundt 9-10:S off skal jo ikke på skolen før halv 2.. Jaja håper det er bra nok for de.. Jeg vasket gulvet på badet! ÆSJ det så ikke ut. Jeg har jo støvsugd det men ikke vaska.. hehe Fant ut av at dte skal jeg ta litt oftere=) hehe æsj jeg vaska av å på knappen til dusjen og jeg klarte og vri slik at vannet kom ut:S Omg på hele gulvet og over meg.. Alt klissvått

Fikk karakteren på photograf prosjekter i dag:D Jeg fikk 4 på styling og 5- på photografi:D Jeg er førnøyd jeg:P

I morgen drar vi til flyplassen rundt halv 10 herfra så er vi der rundt halv et. i har planer om å sitte der til flyet går 6.30 blir en lang dag i morgen ass:S jaja men JEG SKAL HJEM:D:D

Nå skal jeg ned til Cecilia og se på desperate house wifes så godnatt alle mann:D

1 kommentar:

Anonym sa...

YEYY!! vi skal hjem imorraa!!!
og Kine skal se på Desperate Housewives hos meg!! KOSSLI!
nattaaaa kjære landsmenn og damer, kine og cecilia ankommer moderlandet om ikke lenge!! vær berett!!!