søndag 30. november 2008

Julebord og lekser

På fredag var jeg på julebord i sjømannskirken. Der fikk vi servert ribbe og alt som hører til og riskrem med en rar rød saus til dessert. Det var veldig stressende for de sa, dere må ta til dere for dere blir bare servert en gang.. Så vi fylte jo opp den lille tallerknen. For på en skive ribbe er jo nesten alt fett:S Men vi ble mette. Så kom riskremen:S Den vakke særlig god og den sausen!! Lurer på hva slags smak det var. Ikke jordbær eller bringebært hvertfall. Men ellers var det koselig og gøy=) I går lørdag så tok jeg flere bilder av Linn til min oppgave på skolen=)Jeg håper og tror det går bra. Har hvertfall mange bildr og velge mellom=) rundt 500++ Og jeg skal ha 6-8. hehe Også dro jeg og cecilia og shoppet til Nachos =) Den ble good:D Namme I dag skal jeg ta flere bilder av Linn også er jeg helt ferdig med dette prosjektet får jeg håpe... !!! Jeg prøvde å begynne på essayen min istad men jeg kommer liksom ikke i gang.. Tror jeg skal ta med dataen på skolen en dag og sette meg på biblioteket og jobbe litt med den:P Da får jeg ro og kan kanskje spørre om litt hjelp i samme slengen:P hehe Jeg må virkelig sette i gang hvertfall for jeg gidder ikke ha den hengende over meg lengre.. ! Og i dag er det 21 dager til jeg kommer hjem og det er første søndag i advent, kanske skjønne det går så fort:) :D Men det er jo bra da er det jo snart
cheerleading konkuranse og sommern da gitt:)

Nachos og løkringer=)

Nachosen til Cecilia og meg=) Med kjøttdeig, mais, nachos og jallapenos=)

Ingen kommentarer: