lørdag 15. november 2008

London!






I dag dro Linn, Stina og jeg til London for å finne steder hvor jeg skulle fotografere Linn.. Fikk et tips fra læreren om å dra på en viss kirkegård som tydleigvis var veldig kjent:P Etter mye gåing i en vakker park fant vi denne kirkegården, MEN de skulle ha 3 pund fra folk for å komme inn.. Litt drøyt syns nå jeg. Greit de trenger penger til å vedlikeholde den men å tvinge folk til å gi penger for å komme inn syns nå jeg er litt drøyt.. Jaja Vi tok noen bilder gjennom gjerdetog gikk tilbake, i parken var det ekkorn som løp rundt:P Også fant vi et hult tre :P Det var moro... :-) Så gikk vi litt rundt og så men begynte egentlig å kjede oss og viste ikke hva vi skulle ta oss til, vi fant ut at vi skulle prøve å finne den skandinaviske butikken som vi hadde gått litt forklaring på hvor lå.. Vi gikk i over en time og leta og folk forklarte veien og vi gikk dit de sa, plutselig endte vi opp i en gate med bare arabersjapper og araber mennesker.. Hvor var vi nå:S Vi ga opp og tok undergrunnen til camden marked i stede, vi var så sultne etter nesten 7 timer uten mat:S Vi fant oss noe å spise, litt skuffa for vakke så godt som vi håpa og trodde.. Men når vi begynte å se litt ble humøret og skuffelsen mindre:) Jeg fant enda en julegave til Linn Christine så nå er jeg helt ferdig med henne:) hehe Og jeg kjøpte meg selv et belte:P Når det stengte kl 7 dro vi hjem trøtte og slitne..Photoshooten i går gikk veldig bra bortsett fra at kirkegårsen vi skulle fotografere på var stengt så vi brøt oss inn(hoppa over gjerdet). Men de hadde jo vakter så vi rømte fra de.. Vi så en bil kom kjørende mot oss også stoppa den å slo av lysene så vi ikke så noen ting, det var skummelt så vi rømt derfra.. Men kom tilbake på endre siden av gjerdet og fikk den som bakgrunn:P Linn sa "håper ikke det kommer noen rever da dør jeg" (hun sier mye rart så jeg bare herregud det kommer jo ikke noen rever, men jaggu da jeg sa det kom det en rev gitt... haha For et sammentreff:P Stina og meg lagde pizza i går åsså. Den høyeste pizzaen jeg har sett. haha :P

Nå sitter jeg her og spiser fullkorn potetgull med hollyday dipp fra norge:D Og tenker jeg skal se på en episode av Greys anathomy nå :) Ha en fortsatt fin lørdags kveld:D


En alvorlig deilig beligsk vaffel med jordbær og sjokolade fra sjokolade fontene.. Hvit og brun sjokolade:P Den med jorbær er min:P NAM<3


Ingen kommentarer: