tirsdag 25. november 2008

Plutselig en dag fri:)

I dag fikk jeg melding om at læreren vår var blitt syk så da var det ingen time:P Vi fikk dagen fri:D Jeg benyttet den med å dra te byen, først med tonje,så kom stina da gikk tonje så kom cecilia og da gikk stina.. haha:P Virka litt som folka ikke ville henge sammen med de gikk hjem av sultne grunner:P hehe:P Er så fornøyd:D Nå er jeg helt ferdig med julegaven til mamma:D Håper og tror hun blir veldig glad:) Ville jeg blitt hvertfall:P Hadde tenkt å kjøpe rosa stekepanne men fant ut at det ble litt tung med alle de andre gavene (du får få det til påske eller kjøpe når du er her mamma:-) ) Også kjøpte jeg meg selv en skjorte som passer perfekt med det beltet jeg kjøpte for en stund tilbake siden, også kjøpte jeg meg en strikke jakke og en julekalender:D Er jo ikke så lenge til den 1.des nå=) Nå skal jeg ikke kjøpe noe mer til meg selv annet enn mat og julekjole.. Resten skal gå til presanger:D Det er så mye kult her:P hehe
Men mye kan man ikke ta med hjem, det er litt dumt.. :/ Men må si engelskmenn er flinke på julegave tips og julegave sett, alt er egentlig tilrettelagt.. hehe Nå hører jeg på julesanger:D Kan ikke tro at det har gått så fort.... kan ikke få sakt det nok, 4 uker igjen og denne uken her går nok utrolig fort! Så jeg sier bare 3 uker snart:D hurray men det betyr at det snart bare er en uke igjen av prosjektet.. hmm:S kan bli spennende, hadde vært gøy å fått 4 igjen:) Im gonna try my best=)Men nå skaø jeg legge meg=) God natta til dere når den tid kommer:) <3
Julekalenderen min:) Med navnet mitt på til og med:D
Den stygge julepynten på kjøpesenteret!!!
En finere juledekorasjon på kjøpesenteret!!

Ingen kommentarer: