lørdag 22. november 2008

NORSK MAT:D:D:D:D

I dag har vært en super dag i London:D Vi dro frst for å finne sjømannskirken:) Etter mye frem og tilbake fant vi den:D Vi gikk inn og så MASSE norsk mat og sjokolade, nesten som å komme i himmelen.. Aldri satt så stor pris på norsk mat som i dag.. hehe I skjømannskirken kjøpte jeg: Smash, firskløver, julemarsipan med sjokolade rundt, ifa, smil, norwegia ost, leverpostei, nora suragurker, kjøttkakesaus og brownies (cookies) kake mix. Det var det jeg kjøpte her... Myye usunt:P hehe Så dro vi for å finne det skandinaviske kjøkkenet ette mye frem og tilbake der åsså, fant vi det og der kjøpte jeg: Havre knekkebrød, svenske bilar jul, micro popp og onion dipp=) Så nå skal jeg kose meg:) Tror jeg kan kose meg helt til jul på alt dette=) Hehe Da jeg kom hjem og var i ferd med å putte børdet mitt i ovnen så gikk brannalarmen:S BRR... ALVORLIG kaldt å stå der ute:S Men vi fikk komme inn til slutt, da stekte jeg ferdig brødet som hadde ligget i fryseren lagde meg kakao også tok jeg ut brødet og lagde to brødskiver med leverpostei og suragurk på:D Beste jeg har spist på alvorlig lenge:) NAM.. Nå snart skal jeg lage micropopp tenkte jeg etter at jeg har tatt en varm deilig dusj, fryser enda jeg:S SÅ skal jeg sette på frustrerte fruer og kose meg:D Off det er blitt så kaldt:S Håper dere nyter helgen slik som jeg:D Glad i dere alle:D<3

4 kommentarer:

Hilde sa...

hei kine.
lenge siden noen har komentert på bloggen din.
jeg er ofte inne og ser på det du skriver, og det ser ut som du har det bra.
det er bra her hjemme også, du har vel hørt at camilla har en liten jentebaby i magen (koselig).
tante hilde

Kine sa...

Ja veldig lenge siden:P Var på tide med en kommentar nå syns jeg:) hehe Ja mamma sa det:) det blir koselig:D Bare 4 uker til jeg kommer hjem åsså:D:D

Camilla sa...

Uff, jeg har vært sløv med kommentarer jeg også. Helgen din hørtes super ut. Tenk at vi tar så lett på sure agurker og havreknekkebrød når vi har tilgang på det hver dag. Man skal ikke kimse av norsk mat, nei! Hva synes de utenlandske vennene dine om dette da?

Ei lita tulle i magen her ja!:)

Kine sa...

De har ikke fått smake:S Tenk om de liker det åsså vil de ha masse:S hehe, de har smakt på brunost da:) De syns det var helt ok.. hehe
Ei tulle blir koselig :D