onsdag 12. november 2008

Utfordring fra Camilla :-)


5 ting jeg liker(i tilfeldig rekkefølge)
- Ha juleverksted med julebaking, julegodt, julemusikk og julekortskriving.
-Lage god mat med gode venner
- Lage klær
- Være med vennene mine.
- Reise hjem på ferie:D

5 ting jeg ikke liker:
-Vaske
-Sure mennesker
-Uærlighet
- Småkryp
- Engelsk melk

Favoritt mat og drikke:
-Pinnekjøtt med masse deilig tilbehør..Gleder meg til jul:D
- Taco (Ikke uten guacamole:D)
-Appelsinsjokolade og appelsinsjokolade kakao
-Panini
- pepsi max

5 jeg vil vite mer om:
- Hege i Roma
Fant ikke ut åssen jeg inviterte folk jeg Camilla så det ble Bare Hege siden du hadde henne på:P hehe

Enjoy!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

He he...Du fiksa jo;) Du bare inviterer de du kjenner som har blogg. (gir dem en liten beskjed på bloggen deres...) Juleopplevelsene deres virket bare kjempesnadder. Får man litt lyst til å smake på alt??;)

Kine sa...

Åja okey=) Da skal jeg gjøre dte=)
Ja fikk veldig lyst til å smake på alt:S Men gjorde det ikke.. hehe:P <3