lørdag 1. november 2008

Halloween og Roma:D

I dag var det som alle vet halloween, en dag fylt med mange sprøe og morsomme kostymer:D Men alle først hadde jeg fremføring av oppgaven.. Det gikk over all forventning, trengte ikke prate så mye og de ga ikke såå mange dårlig tilbakemeldinger :) mer dårlig til de engelske men de var nok litt snillere med oss siden vi er fra et annet land pluss at vi kommer rett fra videregående og de andre har tatt en fundation år før dette kurset... (grunnleggene fashion)..
Men vi får ikke karakteren eller prosenten før etter leseuken.. Men tilbalke til halloween..:P Det var en veldig morsom kveld med masse rart å se på=) Men siden vi skal opp tidlig så dro vi hjem etter studentbaren stengte i stede for å dra ut på ordentlige byen:P Fornuftig.. hihi.. Uff jeg må opp 5 timer:S Flyet mitt går ikke før kvart på 1 etterpå men siden stina og tonje sitt går halv 11 må vi dra tidlig.. så tidlig som kl 7:S Jeg vil ha noen å dra med så jeg drar tildig med den til flyplassen både frem og tilbake.. Det er betyr et par venting begge veier.. Men jeg kan vell se litt.. hvertfall etterpå, hjemveien er litt værre... Men kanskje jeg kjøper en bok=) hehe.
Legger ut litt bilder fra halloween kvelden:P
Prøver å holde den ene antenna på plass siden den hadde detti av:(
Men nå sier en trøtt Kine godnatt til dere og god tur til seg selv:D <3<3>

2 kommentarer:

Hilde sa...

Så fint kostyme, sikkert moro.
Bra at det gikk bra på fremvisningen, det er jo alltid spennende å få respons på det man har laget.
Ha en riktig god tur til roma og nyt varmen, for det er vel litt varmere der enn i london.
Hils til Hege.
Klem fra Hilde

Anonym sa...

GOD TUR!:D