tirsdag 28. oktober 2008

Innlevering til fredag!!!

Jeg har innlevering på fredag:S OMG jeg skal levere dette kunstverket om man vil kalle det det, jeg kaller det gjerne en klump. Men uanz jeg kom opp med dette, men jeg må da komme opp med noe å si.. :S Forran hele klassen.. Jadda kan bli fun..
Og plutselig i dag bestemte jeg meg for å besøke hege i Roma<3 :D
Dit skal jeg da neste uke =) Blir koselig. Bestiller fly i morgen:) Bra jeg får bo gratis hos Hege hvertfall=) Og at hu er fattig for det er jeg å så blir ikke mye annet enn vindusshopping og å se på alt det morsomme og fine i Roma:) + at det er så mye varmere der, det var det her å men PLUTSELIG ble det jo frost.. helt sjukt hvor fort det vendte...:S Jeg har julesteming:( Burde ikke være LOV, har til og med kjøpt 2 julegaver:O ånei ånei.. Jeg kanke det, jeg skal ikke kjøpe en eneste julegave til uanz hvor bra tilbud og sånn det er før 1 desember=)
<3<3

3 kommentarer:

Hilde sa...

Ja du er jammen meg en fin en, reise til Roma. Kan vel ikke klage
på dårlig råd hmmmm.......
Her har snøen kommet, som kjerringa på julekvelden. Håper du får det koselig sammen med Hege, hun kan i alle fall vise deg rundt på det som er verdt å se.
lykke til med klumpe kjolen din, håper det går bra hehe...
klem

Kine sa...

Du er en fin en:S hehe Jeg har ikke dårlig råd nå.. Men jeg vet det kommer.. :S Men da får jeg ta det da.. Tingen er at alle skal hjem til norge eller der de bor i england så da var valget bli her nesten helt alene, dra te norge eller Roma. Det koster likt å dra te norge og roma så da falt valget på roma når jeg endelig har sjangsen og trenger bare å betale for fly og mat.:P
Takk håper å det går bra=)

HegeiRomania sa...

Her kanskje julestemningen forsvinner litt... de har begynnt aa selge julepynther! alt alt for tidlig men men. her er det palmer og 24 grader...ikke mye "julete"