onsdag 1. oktober 2008

Tirsdag!

I dag våknet jeg opp tidlig av mye smelling i dørene her. Noen bare lar døren smelle bak seg i stede for å holde den litt igjen. Tydeligvis veldig vanskelig siden det er smekkdør. (men det er det ikke, tar bare 2sek lengre tid) Jaja. Men jeg skulle opp likevell så var ikke såå krise. Men da jeg så ut vinduet så var det regn.. Pleier å være sol. Men ikke i dag gitt. Jeg tok på meg varme klær og gikk til bussen så var jeg på skolen kl 10. Vi skulle sjekke notice bord (egentlig i går men da hadde ikke læreren satt opp noe) Så vi kom og det var samme tider som sist jeg var kl 3.. IRITERENDE: 5 timer igjen.. åååh.. Men jeg fikk bytte til en annen gruppe, sa jeg skulle på noe internationale greier(som var i dag men som jeg ikke trengte å komme på, men digg å bruke som unskyldning) hehe. så da var jeg ferdig kl 12.. Til fredag skal vi se på et sånn kursting, vet ikke hva jeg skal kalle det på norsk.. men vi skal hevrtfall høre en lærer fortelle om et kurs for de med disabilities(eller åssen man skriver det:O) for de med dysleksi eller som kommer fra norge.. haha Men da får man litt mer hjelp enn de andre til å forstå oppgaven osv.. Så tror det er noe vi trenger, nå hvertfall i begynnelsne.. Ting går mer og mer opp for meg hva vi driver med nå.. =) Åsså fant jeg en meg en ny favoritt mat butikk. Er som en stor menybutikk med ordentlig kjøttdisk.. (det har jeg ikke sett her skjønner dere, eller har sett de har, men ikke like fin som denne) Skal kjøpe fisk der en dag så skal jeg ha fisk. Fikk noen poteter fra får i kål middagen i dag åsså så da har jeg det=).Vi spiste får i kål i dag=) På seeting wells hos Marianne med: Linn, Stina, Marianne, Daniel og meg.=) Var veldig koselig og veldig digg mat:D Så nå sitter jeg her og lapper sammen brevet mamma skal få som har ligget litt i veska mi for har ikke funnet noe postkontor. Men i dag har jeg funnet frimerker. Ikke viste de hvor mange frimerker jeg trengte, men var 40g på et frimerke, jeg tok 3 siden det er en ting oppi.. Håper det er nok. Hva skjer om ikke det er det? I dag kjøpte jeg meg en melk og nesquick. Melka var ikke noe god alene. Jeg som ikke er så glad i melk hjemme elska den forhold til den her. Men men sjokoladepulver var den helt grei=) Så da blir det noe hjern i meg å som ikke spiser ost her heller. Gleder meg til Linn skal hjem for da skal hun kjøpe gilde fersk leverpostei og en liten brunost til meg.=) Da skal jeg spise brunost og syltetøy:) Ble litt dilla på det i sommer:P Men nå skal jeg se en episode med grace anathomy og så legge meg. Har "fri" i morgen så kan sove lenge før jeg skal jobbe med skoletingen min...

Ps: Kommer et bilde av får i kål middagen. Men får ikke lagt bilder til på bloggen her nå. Tydeligvis noe med at man ikke kan legge til bilder på kvelden:S?

Ingen kommentarer: