lørdag 11. oktober 2008

Løøørdag:)

I dag har vært en lang og innholdsrik dag:) Stina, tonje og jeg dro til london halv 12 for å dra på museumer og få fashion intrykk vi dro på V&A for å se på noe fashion utstilling og videre inn i V&A så vi fashion V sport. Maange kule klær:) Men der inne fikk vi ikke ta bilder, litt dumt men forstår hvorfor:) Etter dte dro vi til hyde park og et sted hvor de hadde en bokhandler vi fikk beskjed om å besøke... Ikke særlig spennende:P Vi kjøpte en softis med sånn sjokolade pinne i som man ser på tegnefilmer og slikt.. Utrooolig godt:P hehe Så dro Stina for å møte mammaen sin og Tonje og jeg til camden:) Jeg DIGGER camden:D Er noe for ALLE. Var nordmenn på hvert eneste gatehjørne:P (men er vell høstferie hjemme så er nok mange her??) Dumt jeg ikke får lagt inn bilder her for ville vist dere en skjørte/kjole jeg kjøpte den var så fin syns jeg=) Og er så moro for er så billig der. Men jeg kan ikke shoppe så kjøpte bare den og en galia melon til lørdagskos=) hehe Jeg sier bare en ting JULESHOPPING. Gled dere til julegaver:D For jeg gleder meg til å kjøpe dem:D Jeg skal ha de fineste gavene under treet=) (tror det finnes masse fint pakkings papir her):) Hihi i butikken når vi kom hjem fra london skulle Tonje kjøpe brus. Også fant vi Norskt vann:D Jippi.. Vi kjøpte en hver.. Det var godt vann:D Ikke noooe form for klor smak i det hele tatt:D ååh jeg er så sliten at bena mine kunne detti av:S Så nå skal jeg tegne litt også sove:) Ha en fin helg alle sammen:) <3<3

Ingen kommentarer: