fredag 24. oktober 2008

Thursday=)

Nabolaget, dette ser jeg hver dag når jeg går tur..:P

I dag har vært en "slækk" dag. Våknet opp halv 12 gjorde skolearbeid til kl 4, satt på dataen, spiste middag og gikk på trening:) De har valgt å flytte tryout til neste uke:O bra å få det overstått men blir scary. Hun ene sa hun trudde alle kom inn, så får håpe hun har rett.... De sa vi skulle til italia (de som ville) jeg vil.. Hvem vil ikke det.. Men ville er noe annet enn å ha råd.. Surfinga skal til puertogal.. Så jadda. Og jeg skal jo til new york. De andre turene blir bare rundt 1000kr men uanz antrekket på cheerleadinga koster 1500kr bare det. Tror jeg må begynne å bare ønske meg penger til jul ass.. Det her går lissom ikke opp i opp:/? hmm.. Men jeg sier bare ønsk meg lykke til med tryouten:) Jeg ble bedt i bursdag av Zelia på cheerleading i dag åsså, de skal på rollerdisco men jeg kan ikke:( jeg ville sjikkelig men vi skal spise grøt hos Linn. Skulle egentlig i dag men jeg kunne ikke så vi flytta det så teit å si jeg ikke kan igjen.. Men det blir flere annledninger til Rollerdisco enn grøt... =) Også når jeg kom hjem i dag halv 11 etter trening måtte jeg vaske kjøkkenet, tok ikke så lang tid for skulle bare vaske overflater:P også dusja jeg =) Å nå sitter jeg her, å vil ikke legge meg for vil ikke på skolen i morgen:s Er lei av det prosjektet her, kommer til å gå*****, men jeg holder motet oppe for snart er det jo en uke fri og svar på tryouten:P Ingen som har meldt seg til å komme på besøk fra hjemme enda så da blir det de samme gamle fjesa og henge med her, og sikkert en gjeng med nye fjes. Og appelsinsjokolade slo ann hjemme skjønner jeg så blir appelsinsjokolade i fleng i kofferten:P Og jeg har spist bearnesaus:D jeg elsker det endelig noe fra hjemme. Linn hadde spurt etter det i butikkene her og de hadde ikke en gang hørt om det:O De har seriøst ingen form for saus i butikken bare sånne ting skal eksakt være til den og den tingen. Så det blir noe jeg skal ha med hjemmefra i jula. Soppsaus og kyllingsaus og sikkert mere Bearnè:P og tomatsuppe og sånn bali kyllinggryte som jeg smakte hos Kaja en gang. Det var godt. Hvis noen føler for å sende brev blir jeg altid glad for en liten saus pose som overraskelse oppi=) hehe:P



Men nå er kl halv 12 og jeg må sove:( i don`t want to:(:( men så er det helg så får tenke possitivt!!:) :S
Glad i alle sammen hjemme:D Goodnighty<3<3<3
Cheerleading hopp jeg må kunne( lærte et til i dag men jeg skjønte ikke navnet så må få noen til å skrive det opp på treningen før tryouten) =)

Ingen kommentarer: