fredag 10. oktober 2008

Fredag alerede:O

Denne uken har gårr så syyykt fort:D yey.. Denne uken har jeg vært på 2 treninger med cheerleading:) Var så utrolig moro:P Gleder meg til neste torsdag:) Jeg skal bli flink og komme på konkuranse laget:) Hvis ikke skal jeg heie på forballgutta... Morsomst er det nok på konkuranse laget:) I dag på skolen fikk vi vite at vi skal på tur til New York:D Blir moro.. Men koster 5000 med hotell og fly. Må jo ha andre ting åsså så kan regne med 8-10tusenkr.. Håper virkelig jeg får jobbe litt i juleferien=) Hadde vært bra med litt ekstra penger:) Åsså i dag sa ei dame at jeg må melde meg på tegne kurs de skal ha for å lære å tegne hendene mine bedre.. Noen sier et sånt kurs koster 1000kr:O Sikkert kjekt med et tegnekurs men asså.. 1000kr?? Det bruker jeg heller på noe annet.. Om hun sier jeg må så får hun betale. Ingen sa til meg at jeg måtte betale 100tusen kr for å gå på denne skolen og at jeg måtte betale mye annet i tilegg.. Da koster ikke skolen 100tusen mer plutselig.. Om de ikke syns hendene jeg tegner er bra nok får de lære meg det gratis om det er såå viktig ass!! Menmen. I morgen er vi blitt sendt til london for å gå på museum. (koster det å) Men heldigvis får vi noe ut av det. Er et museum alle snakker om så får få med oss det i hvertfall. Og noen fler men de var vist gratis=).. Skulle bare mangle!.. hehe Plutselig ble dette et klage innlegg.. hehe men sånn må det være noen ganger.. Jeg er fortsatt ikke bra i halsen heller:S I natt våkna jeg kl 3 på natta og hosta i over en time før jeg sovna... Folk sier det er 1.klasse influensa for alle 1.klassingene er syke nesten.. hehe Jeg var hos legen på mandag men da hadde de ikke time før tors men da måtte jeg ringe tors.. Men tenkte da er jeg nok frisk for ble litt bedre, men det varte ikke lenge.. Så får ringe de på mandag. Selvom jeg har skole fra 11-6:S rekker nesten ikke det.. BAH.. jaja Men i dag er det fredag, :D Jeg kan ikke bare bruke den til å klage, jeg får ha det gøy over at vi skal til New York og at jeg går på cheerleading.. hihi Går dte bra med dere der hjemme? Foresten jeg mangler post i postkassa MI!:S OMG.. Thats booring!:S Jeg ser i den hver dag, men ingenting. Jo her om dagen fikk jeg kort fra Hege:D det var koselig:D:D
Snakkas!<3

2 kommentarer:

Hilde sa...

ja, det koster å være kar skjønner jeg. fy f... så dyrt. enig med deg at de kan jo ikke komme med sånne beløp etterpå. tur til usa sikkert veldig spennende og morsomt. jobbe hele juleferien og bare ønske deg penger til jul, he.he...
ha en fin helg og uke.
hilde

Kine sa...

Ja, jeg kommer til å si det om det koster så mye.. Jeg har heller ikke tid til noe ekstra nå. Alle klassene varer til 4,5 eller 6 og da er jeg passe sliten.. Ja jeg skal spørre om de trenger folk for trenger penger til turen. Hadde vært sååå gøy:D Kan ønske meg dollar:D hehe Ha en fin helg og uke du åsså:D