søndag 26. oktober 2008

Grøt fest:)

I dag sov jeg leenge, til kl 1:D Så møtte jeg Stina og Linn i byen og dro på halloween kostyme shopping.. Det endte opp med at jeg skal være en Bie!!.. hehe Den virker søt.. Men var bare korsett, vinger og sånne ting på hode med så jeg får låne sort genser og sort skjørt av Linn:) Skal legge ut bilde på halloween.. :) Så dro vi hjem til Linn og lagde grøt. Norsk grøt:) nam. Hun hadde jo kjøpt brunost og leverpostei til meg også:D jippi. Gilde fersk leverpostei:D naam.. Hos Linn ble vi 8 nordmenn og ei fra litauen=) Var veldig koselig. kl 12 dro vi ut på byen men Britt var for full for vaktene her så vi kom ikke inn noen steder.. haha... Jeg syns ikke hun var så full at hun ikke skulle få kommet inn men tydeligvis er de veldig strenge her.. Hun gikk litt skjevt men kunne snakke ordentlig.. Men men.. Det endte med at Linn og hu fra litauen dro hjem til der de bodde og vi skulle lissom spise men jeg tok heller bussen hjem. Fant ut at det var like greit med all ventinga og sånt så sparte jeg de pengene=) Fra buss stoppet må jeg gå et lite stykke alene.. Dere skjønner de som jeg bor med her på Clayhill er for kjipe til å bli med på noe, særlig når det kommer til etter midnatt. Enten er det lekser, orker ikke eller rett og slett angst for å bli kjent med folk? ikke vet jeg, men derfor ender jeg opp som en aleneganger midt på natten.. Jaja Litt skummelt siden det blåste, så rasla i løvet i trærne og løv blåste bortover på bakken.. Alle husene var mørke i vinduene og nesten ingen mennesker å se.. Men himmelen var rosa så var litt fint åsså. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en pepperspray så jeg kunne være helt trygg.. :P Nå som jeg sitter her og klokka lissom er 2 finner jeg ut at det er stille tilbake dagen så plutselig ble helgen 1 time lengre:D jippi. I går fikk jeg brev i postkassa mi:D Av mormor og morfar:) Det var koselig og jeg har allerede sendt et i retur... =) Og i dag fikk jeg åsså den ene fashion boka jeg har bestilt i posten :) snart kommer det en til.. Med mange foskjellige fashion posisjoner( menneske proposjoner og slikt) trenger å øve meg på det=) Hadde tenkt å legge inn et bilde av brunosten min og leverposteien min men jeg orker ikke, men tenkte åsså dere vet jo hvordan dette ser ut så er jo ikke så stress:P Hihi Nå er jeg veldig trøtt igrunn og kl er 01.32 så jeg tror jeg legger meg jeg.. :P God natta alle sammen <3<3

Ingen kommentarer: