mandag 27. oktober 2008

FROSSENE KINE!!! :(

I dag gikk jeg til skole var det sol og egentlig ikke veldig kaldt.. kl var 1 på dagen.. jeg var på skolen til halv 8 for å jobbe med et jeg lager.. åsså skulle meg og stina spise et billig sted for var litt sent å lage middag så vi tenkte bare en baguette.. Det var så syyyykt kaldt ute så etter vi hadde spist pitabrød med stæsj inni gikk vi for å ta bussen halv 9.. Det satt mange der.. men ingen buss kom. kl ble 10 over 9 så vi gikk inn på en bar for å ta en kaffe og varmen for å så ta neste buss som gikk 21.40... Men ingen buss å se der heller ikke før kl 10 da kom den.. Og mannen sa.. Bare til seeting wells der stina bor.. den hadde akkurat vært på clayhill der jeg bor.. Men da sier jeg kom til tida når folk som bor der skal hjem er noe dritt... hater bussen.. så jeg måtte gå hjem.. Og dere aner ikke hvor kaldt det var jeg hadde to skjerf opp til nesa og hetta på meg, vantene hadde jeg glemt hjemme.. og låra mine her jo rød som noen tomater... jeg sitter nå under dyna med pysj og flis tøfler og jeg fryser fortsatt.. har satt på ovnen så håper den gir meg litt varme snart... :S kl er nå 11 foresten:S Seeeent... ÅÅÅH... Men en mann jeg snakker med på skolen ( en som snakker med alle internationale studenter som er veldig hyggelig) Mente jeg burde dra å besøke Hege i leseuken.. Han syns roma var verdt å se å at jeg trengte å komme litt vekk fra Kingston og besøke Hege eller dra te Norge.. Men jeg trukke jeg har penger. Hadde ryanair gått te roma og jeg ikke måtte betalt for å bo hos henne så kanskje. Men men, uanz er det kaldt i norge åsså nå eller? Her må er det minus om natta og kvelden. men dagen er ok=)
Klemmer<3<3

Ingen kommentarer: