lørdag 18. oktober 2008

Lørdag=)

I dag har jeg vært på pizza hut og spist pizza og dratt på kino for å se.....ehm....hmmm.. ja hva het den filmen a:S Cant remember:S Så morsom var den.. hehe neida den var faktisk ok morsom, trakk på smilebåndene et par ganger=) den het noe med make friends....people haha.. Noen som har en ide om hva den het? hihi Vi satt i sal 10 av totalt 14. Noe anderledes enn hjemme.. Men prisen for kino er den samme:S Dumt for går mange jeg vil se:S På vei hjem dro vi på en ny oppdaga sainsburry (mat/butikk) vi har en sainsburry 10min unna men den her var 3 ganger så stor.. Morsomt.. Vi har begynt å handle på waitrose som åsså er 10min unna men som er større.. men den her den var bra, hadde til og med apotek inni seg. Trengte smertestillende så da fikk jeg det i samme slengen for 3kr:O Noen som har kjøpt så billig vanlig 500mg smertestillende før?? hehe Trukke det. Si ifra om noen trenger hjemme.. hehe og de har sååå fine kaker her.. Kan legge ut bilde i morgen, Tonje har de på mobilen sin så må få de først, men de er helt syke:P tror bare vi tok bilde av svampebob og den grå søte bamsen som er så dyr kake men de har alt mulig.. Julekake om du føler for det åsså.. Jeg har blitt dilla på appelsinsjokolade:S its sooo good but not soo got to be adicted to:S Bilder av en appelsinball sjokolade som deler ser i båter når man kaster den i bakken lengre ned og en DIGG appelsinsjokolade kakao:D Noen som ønsker seg sånn? den er best!!... hehe Når jeg snakker om jul oppi der tennes lysene her i kingston 13november med underholdning og tysk marked fra 3-6 så tennes lysene kl 6=) Det blir koselig.. Men jeg prøver å holde tilbake min julestemning, men jeg må innrømme at den har kommet:O SÅÅÅÅ TIDLIG:( Jeg vil ha besøk:s jeg har fri en hel uke fra 31 oktober - 9 november, kom da noen??? :P La åsså til et bilde av Isklar vannet som er best og uten noe form for klor:) Det er jo Norskt:D og av en kake jeg hadde bilde av selv:) Og av en tegning:P hehe Denne uken skal jeg se på tilbehør(vi tegner til en dame hver uke for at hun skal kartlegge framgangen våres) Så da skal jeg tegne tilbehør på folka=)
Veldig glad i dere alle:) <3>

6 kommentarer:

Anonym sa...

du kan komme hit en uke da;D hehe.. er det høstferie?


(Jeg er drittlei av å skrive de teite bokstavene inn i det feltet. GUD!:P)

Kine sa...

Hehe.. hadde jeg hatt penger vill jeg det men det har jeg ikke.. Det blir nok å finne på noe gøy her bare:) Nei det ekke høst ferie, de kaller det leseuke men vi har ikke noe å lese på.. hehe:D

Ja enig med de drittbokstavene:S

Camilla sa...

Jeg tror ikke jeg skal fly så mye, ellers hadde det vært morro!

Sånn appelsinball-sjokolade fikk man faktisk kjøpt her i Norge før også...Jammi!

Kine sa...

Nei jeg skjønner den:) Kan komme etter sommern(eller juleshopping) om jeg fortsatt er her da kanskje:P Ønsker du deg sånn?:P Den er kjeeempe god:D hehe

Hilde sa...

Hint...hint, jeg elsker appelsin-sjokolade.
klem fra hilde

Kine sa...

Hilde vet ikke hvor kommentaren din har blitt av:P Men skal ikke se bort ifra at dte blir med mye appelsinsjokolade hjem til jul=) hehe