torsdag 16. oktober 2008

Lange skole dager...





Dette er noe av det jeg driver på med på skolen for tiden.. Egentlig ganske gøy å drapere forksjellige ting, men selve prosjektet er ikke særlig fun og jeg + alle andre skjønner ikke hvor det skal ende.. hehe Håper det ender ok.. :P på mandager har jeg skole helt til 6:S fra 11-6 men jeg har 3 timers pause i mellom. det er faktisk pausa som er slitsom.. blir så trøtt.. teit å legge opp timene så langt fra hverandre.. på tirsdag har jeg skole fra 10-4 (1 time pause), onsdag har vi selfdirected study så kan jobbe som jeg vil. På torsdagene er jeg usikker på hva vi har for å være erlig.. er noen dager med sefdirected study og det andre veit jeg ikke hva er. hihi.. Men begynner i såfall ikke før om 3 uker.. Onsdag og torsdag denne uka har vi life drawing:P Var på det i dag, ganske gøy men kan ikke skryte av flotte tegninger.. fikk 1 tegning av 40 som jeg var fornøyd med.. haha og på fredag er det skole fra 10-4.... Disse ukene tegner jeg hver dag, bra måte å bli bedre på men er ikke altid like gøy å tegne og er ikke altid jeg har tid, men jeg må.. hehe I morgen skal jeg på cheerleading igjen:) gleder meg, nå kan jeg hele rutinen utenatt åsså.. moro å stå å øve å rommet:P hihi.. Jeg skal dra med patricia ei som også er fra norge og ei som heter Maria, må si jeg ikke husker hvor hun kommer fra, men hun er international og kunne svensk. hmm latvia? usikker.. hihi.. Men nå er klokka litt mye og jeg skal tidligere opp i morgen for å lage meg en sunn grønnsaks wrap til å ha til lunch på skolen i morgen:) Enjoy your day aswell:) Glad i dere alle fortsatt:D <3<3>

6 kommentarer:

Camilla sa...

Det ser jo kjempetøft ut! Kanskje du skal designe brudekjolen min?;) he he...

Anonym sa...

KUL! Kjolen blir sikkert dritfin når den er helt ferdig! Åh, jeg har lyst til å se deg hoppe opp og ned i søtt skjørt! haha.. :P

Kine sa...

Hehe.. Camilla, om jeg blir flink en gang i tiden og om du ikke skal gifte deg i nermeste fremtid kan jeg det.. hihi..
Sarah, om jeg kommer på konkuranselaget og får en fiin uniform til 1500kr:S så kan jeg filme så kan du se.. hihi. neste onsdag skal vi heie på rugby gutta:) hihi

Kine sa...

foresten, dette prosjektet består ikke av å lage en kjole men noe som reflekterer fra resurchen vår (min var movement/stillness. Dette skal ikke bli et plagg men noe kunstnerisk.. vanskelig.. alt blir jo et plagg... hmm

Anonym sa...

oi, så kult! Hvor mange er dere?

Kine sa...

Nå er vi rundt 20-30:P men er alle som skal bli med å heie=)men var vist ikke nå til onsdag like vell. om 2 uker.. hihi