fredag 17. oktober 2008

Fun day:)

I dag på skolen hadde vi fortsatt tegnekurs:P Ganske morsomt, men hater å tegne på staffeli, men moro forde:P Etter skolen i dag dro jeg som sagt i forige blogg på cheerleading:D Fun as always:D I dag gjorde vi masse stunt og lærte hopp. Fikk navnene på disse hoppene, de måtte vi kunne for på tryouten så må vi kunne hoppet når hun sier navnet.. Jeg fikk henne til å tegne hoppene og skrive hva de het for meg.. JEG SKAL PUGGE..:P hehe en onsdag i norvember 4 onsdager til tror jeg, skal vi heie på rugby laget som har kamp, så skal vi trene og neste dag er det tryout:/ Gleder meg til å få det overstått men jeg VIL på dette laget, virker så gøy.. Jeg vil ha drakten og dra på konkuranser igjen. Turn konkuranser var såå gøy, dette er nok like gøy:) Jeg trenger gøy:P hehe Nå til onsdag er det social night som det er hver onsdag, men jeg tror vi har fri på torsdag så jeg skal dit. Det er slik at man skal kle seg ut som golfere også får man poeng, man får også poeng for å drikke og for hvor mye man drikker. Man får minus poeng for å gå på do og for å spy og masse minus om man nekter å drikke. Den som vinner får 50pund, litt over 500kr.. (trukke jeg vinner) hehe, men kan bli spennende:P På vei hjem fra trening dro Tonje og jeg innom chell:) En bensinstasjoon:D hehe lenge siden jeg har sett(bortsett fra forige tors) hehe. Vi kjøpte oss en m&m milkshake hver. Kunne ikke motstå fristelsen:S Det finnes også en twix milkshake.. Den var veldig god, men ikke så tykk som de skryter av.. hehe Men en morsom drikk:P hehe Legger ved et bilde av den så kan alle se:P hehe men bare av boksen for innholdet er allerede spist/drukket opp:) hihi

Ingen kommentarer: