fredag 3. oktober 2008

Today!

I dag skulle jeg på skolen kl: 11 for å ha induction til sying. (hadde gjort alt før men var greit å få det med seg siden symaskinene var alvorlig gamle og anderledees=)) Så var hadde jeg to timers pause før group turtorialsen. Gikk med en bowlingkule i magen disse 2 timene føltes det som. Jeg grua med sykt mye.. Men vi har klaga til student office om at vi syns de var så slemme så de var faktisk ålrighte i dag siden "folk fra høyere" hold hadde snakket til dem:) hehe Det gikk helt greit. Ikke bra for å si det sånn men ikke værre enn de andre gangene. Jeg Skal prøve å gjøre litt mer snart for da kommer tonje over så kan gi hverandre litt ideer kanskje?? hmm.. Så fikk vi timeplanen:) Tonje, Stina og jeg kom i samme gruppe:D (vi hadde bedt om det å så bra vi fikk det our way) hehe Åsså kom vi i klasse med ei svenske vi har snakka litt med å:) Denne gruppen skal vist bare være fram til 2 uker etter jul eller noe:S hmm.. Men da kjenner vi nok de fleste så ekke så farlig:) I går gikk jeg glipp av første cheerleading trening:S Så ikke at det var trening før den hadde begynt:S Men skal dit på onsdag og torsdag så håper det er greit:) hehe

Og nå skal dere høre jeg har ryddet og vasket her i dag:) Og i går vasket jeg kjøkkenet:) Er jeg flink eller Mamma og Hilde??? hehe Så i dag er det en stille dag med musikk, lekser, bildeopphenging osv:) Koselig for meg:) Litt deilig det åsså:P Jeg har foresten 3 uker juleferie:D:D:D:D:D:D:D JIPPI!!!! GLEDER MED SÅÅÅÅÅ MYE TIL Å KOMME HJEM:) hehe
Men nå skal jeg tegne litt så have fun tonight:) Klemmer fra meg til deg<3<3

4 kommentarer:

Ellen sa...

Ja,du er kjempeflink!
Men det skulle bare mangle at du ikke greide å rydde og vaske, du som har en så ryddig mor!!!! Får håpe det blir bedre på skolen også nå da! Stor KLEM fra mamman din!!!

Anonym sa...

Hei Kine.
Om du ikke har en så ryddig mor, så har du en ryddig tante...hehehe...
Stå på så går det nok bedre med skolen. Det høres jo ut som du har det greit ellers. Det går fort til jul, og etter det går det fort til sommeren. Tenk da er du ferdig med et år.
Hade godt, klem fra hilde

Mokka43 sa...

Hei Kine!!!
Endelig kommer det en hilsen fra naboen her også. Flott å lese bloggen din og få med alt som du opplever. Høres både skremmende og spennende ut. Men slik skal det jo være i starten. Synes du virkelig er tøff som tar dette steget ut i den store verden:-)

Men en ting......mamman din ryddig???????????? Hmmm,må har vært i feil hus jeg:-))))
Eller foresten,nå som du og Hege har forlatt heimen er det ryddig i huset*leeeeer*

Kos deg videre Kine og ha det gøy!!!
Klemmer fra naboen!!!

Kine sa...

Hei Siv:)
Ja jeg syns jeg er litt tøff.. hehe neida.Hehe.. Ja er vell ryddig der nå:P Kanke si jegvar den som rydda mest hjemme før:S:P Klemmer